Tuesday, September 17, 2013

Dismasted (on purpose)


4 comments:

  1. Sånn. Da var jeg ferdig med å lese meg opp på turen din. Fantastisk lesning, og fine bilder. Synes det er fett at du gjennomførte en slik tur i en såpass liten båt, selv om den i mine øyne er mer en stor nok :-) Jeg kommer til å følge med videre på bloggen din og ønsker deg hell og lykke videre. Med seiling og en evt jobb i Bergen.

    Stå på!
    Rolv-Erik
    Bergen

    PS: prøvde å kommentere fra min g+ profil, men da gikk telefonen min bananas og fikk ikke det til.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, Rolv-Erik. Twister skal på land over vinteren. Neste sommer seiler jeg videre sannsynligvis.

      Delete
  2. Congrats Captain Lars on completing the San Diego-Norway sailing!!!
    Andy Kawasaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Andy. Hoping to sail Norway-San Diego next (via the logical route).

      Delete